Avgifter 2024

Avgift ridskolan vårterminen 2024

Varje ridlektion kostar 170 :-. Vårterminen startar vecka 2 och slutar vecka 24. Det är uppehåll på ridskolan vecka 8 och vecka 14 när det är lov. Det är inte heller ridskola den 1 maj pga. röd dag.

Utöver lektionspriset tillkommer medlemsavgift. Alla ridskoleelever måste vara medlemmar i föreningen.

Måndag 21 lektioner

Tisdag    21 lektioner

Onsdag 20 lektioner

Anläggningskort för privatryttare

3000 :-/ år inga funktionärsåttaganden

1000 :-/ år, funktionär på samtliga tävlingar

1300 :-/ år familj, funktionär på samtliga tävlingar

100 :-/ gång om du inte har anläggningskort

500 :- för tilläggskort/häst

Tilläggskort tillåter olika personer att rida på anläggningen till exempel när du är sjuk, är iväg på semester eller behöver hjälp med tillridning av hästen. Här krävs ingen medlemsavgift. Observera att klubbens försäkring inte gäller om man inte löst medlemskap.

Medlemsavgift

300 :- junior

350 :- senior (från och med det året du fyller 19 år)

900 :- familj

Familj avses max två vuxna och två juniorer boende på samma adress. Är man fler i familjen, på samma adress, betalas 200 kronor/person oavsett junior eller senior.

Medlemsförmåner

Medlemmar som tävlar för Kvibille Ridklubb får ta del av subventionerade träningar, tävlingar, föreläsningar med mera.

OBS! Vid ridning på anläggningen ska alltid hjälm bäras. Är du under 18 år ska även säkerhetsväst användas!

Om du vid årets slut inte har medverkat enligt avtal kommer du att tilläggsfaktureras 2 000 kronor.

Inbetalning sker på Bankgiro 726-5960. Märk inbetalning med "anläggningsavgift och ditt namn"

unsplash